მსოფლიოში ყველაზე მაღალანაზღაურებადი რეპერები

მსოფლიოში ყველაზე მაღალანაზღაურებადი რეპერები

 

Forbes-მა მსოფლიოში ყველაზე ანაზღაურებადი რეპერები დაასახელა.

13 სექ 2018

როგორ შევუხამოთ წითელი და ვარდისფერი- ნიკოლ შერზინგერი

როგორ შევუხამოთ წითელი და ვარდისფერი- ნიკოლ შერზინგერი

ნიკოლ შერზინგერი გვასწალის, როგორ შევუხამოთ წითელი და ვარდისფერი:

13 ნოე 2017

Spacehall-ში დღეს ექსპერიმენტული მუსიკის საკულტო ფიგურა ჯონ მაუსი იმღერებს

Spacehall-ში დღეს ექსპერიმენტული მუსიკის საკულტო ფიგურა ჯონ მაუსი იმღერებს

"Spacehall”- ექსპერიმენტული მუსიკის საკულტო ფიგურას ჯონ მაუსის უმასპინძლებს.

24 ოქტ 2017

ალისია ვიკანდერმა და მაიკლ ფასბენდერმა საიდუმლოდ იქორწინეს

ალისია ვიკანდერმა და მაიკლ ფასბენდერმა საიდუმლოდ იქორწინეს

ქორწინების ცერემონია გასაიდუმლოებული იყო.

20 ოქტ 2017

ანჯელინა ჯოლის ოჯახი ისევ სკანდალის ეპიცენტრშია

ანჯელინა ჯოლის ოჯახი ისევ სკანდალის ეპიცენტრშია

ანჯელინა ჯოლის ოჯახური ცხოვრება კვლავ მედიის ყურადღების ცენტრშია.

16 ოქტ 2017

ირინა შეიკი პოდიუმზე დაბრუნდა

ირინა შეიკი პოდიუმზე დაბრუნდა

შიკი პარიზის მოდის კვირეულზე გამოჩნდა.

03 ოქტ 2017

სოფო ნიჟარაძე და გიორგი გაბუნია - სკანდალური წყვილის აღიარება

სოფო ნიჟარაძე და გიორგი გაბუნია - სკანდალური წყვილის აღიარება

მომღერალი სოფო ნიჟარაძე და ტელეწამყვანი გიორგი გაბუნია, რომლებიც ამჟამად X ფაქტორის მენტორები არიან, თაყვანისმცემლების დაინტრიგებას ისევ განაგრძობენ. ჯერჯერობით გაურკვეველია, მათი „სიყვარულობანა“ ნამდვილია თუ შოუს ნაწილი. თუმცა გიორგი გაბუნია ინტრიგას აგრძელებს. დღეს მან ფეისბუკზე სოფო ნიჟარაძესთან გადაღებული ახალი ფოტოები გამოაქვეყნა და თან „გულიც“ დაურთო.

მის გამოწვევას კომენტარებში გამოეხმაურა სოფო ნიჟარაძეც. რამდენიმე ხნის წინ გაბუნიამ სოციალური ქსელში თავისი პირადი ცხოვრებსი მდგომრაოების სტატუსიც შეცვალა და ღიად დააფიქსირა, რომ ღია ურთიერთობაშია სოფო ნიჟარაძესთან.

31 მაი 2017

ლეონარდო დიკაპრიო თავისუფალია

ლეონარდო დიკაპრიო თავისუფალია

42 წლის მსახიობი ლეონარდო დიკაპრიო 25 წლის მოდელს ნინა აგდალს თითქმის ერთწლიანი ურთიერთობის შემდეგ დაშორდა. მათ შეხვედრები 2016 წლის ზაფხულში დაიწყეს. როგორც ირკვევა, დაშორება რამდენიმე დღის წინ მოხდა და ისინი მეგობრებად დარჩნენ.

19 მაი 2017

სელენა გომესი თხოვდება

სელენა გომესი თხოვდება

სელენა გომესისა და The Weeknd-ის რომანი სამი თვის წინ დაიწყო, თუმცა პრესა უკვე მათ შესაძლო ქორწილზე წერს. ინსაიდერის თქმით, სელენამ ქორწინების თარიღად აგვისტო აირჩია, რომელიც The Weeknd-ის ტურნეს დასრულების შემდეგ გაიმართება. მისივე თქმით, გომესი უკვე საქორწინო კაბას არჩევს, რაც შეეხება დიზაინერებს, ის „ვერსაჩეს“ ან „ჯორჯო არმანის“ მიანიჭებს უპირატესობას. ცერემონიას კი მხოლოდ მათი ახლობლები დაესწრებიან. პირველად ვარსკვლავური რომანის შესახებ მას შემდეგ გახდა ცნობილი, რაც წყვილი ლოს-ანჯელესის ერთ-ერთ რესტორანთან დააფიქსირეს. მას შემდეგ სელენა და მისი ბოიფრენდი ობიექტივში სულ ერთად ხვდებიან

31 მარ 2017

ქართული ბრენდის დღე 2018 პომპეზურად ჩატარდა სასტუმრო ბილთმორში

ქართული ბრენდის დღე 2018 პომპეზურად ჩატარდა სასტუმრო ბილთმორში

 

26 დეკემბერს,ტრადიციისამებრ ,ქართული ბრენდის დღე 2018 ,,ბილთმორში გაიმართა".

 

,,ქართული ბრენდის დღე ,,არის წარმატებული  ნაყოფიერი, და პომპეზური პროექტი, წლის გამორჩეული მოვლენა, რომელიც უკვე მეთექვსმეტე წელია ქართულ ბაზარზე ტარდება და გვთავაზობს ახალ სიახლეებსა და გამოწვევებს. მისი დამფუძვნებლები არიან საზოგადოებასთან ურთიერთობის სააგენტო ,,პროფილის,,წარმომადგენლები :ქალბატონი მანანა გეგიძე და ბატონი ელგუჯა მარღია.პროექტის მიზანია ქართული ბრენდების პოპულარიზაციას ხელი შეუწყოს , წარმოაჩინოს ისინი და სტიმულო მისცეს მათ ყოველწლიურად.,,ამ პროექტის არსებობის მანძილზე  გამოჩნდა და საქმიანობს მრავალი კომპანია , რომელებმაც საერთაშორისი აღიარება მოიპოვეს .16 წლის განმავლობაში არაერთი  ქართულო ბრენდი წარმოჩინდა  .არაერთი  ქართული ახალი ბრენდისთვის  გახდა სტარტი ქართული ბრენდის დღის ჯილდო და ამის პარალელურად ქართული ბრენდის დღე იქცა, ბრენდად  და უკვე საქართველოს ფარგლებსაც გასცდა. გაზაფხულზე იტალიაში გაიმართა, ხოლო შემოდგომაზე კი ნიუ -იორკში. 

გამარჯვებულები ძირითადად  7 ნომინაციაში არიან წამოდგენილნი:ლიდერი, ნდობა-რეპუტაცია, წარმატებულო ახალი ბრენდი, წარმატებული ტელეპროექტი, წარმატებული მუსიკალური პროექტი, წარმატებული საერთაშორისო პროექტი და ბრენდ პერსონა. 2018 წელს "ქართული ბრენდის დღის" ჯილდო ერგოთ შემდეგ კომპანიებს:

 

ნომინაცია: „წარმატებული ახალი ბრენდი“

1. ,,ახაშენი ღვინის კურორტი’’

2. რძის პროდუქტების კომპანია „შირაქი“

3. კომპანია „ქართული უნიკალურ ღვინო“ ბრენდისათვის „ხაშმის საფერავი“

4. ოსკარ შინდლერის აკადემია ბრენდისათვის „ჯოლბორდი“

5. კომპანია ,,ანასეული” ბრენდისათვის „ოტკა“

შირაქის წარმომადგენელმა, ბატონმა ნიკოლოზ ბენიანიზემ პროექტთან დაკავშირებით განცხდება გააკეთა : "მე პირველად ვიყავი ამ ღონიძიებაზე და მინდა გითხრათ, რომ ძალიან კარგი შთაბეჭდილებებით წამოვედი იქედან. მადლობა მინდა გადავუხადო ორგანიზატორებს იმისთვის, რომ ყურადღება მიაქციეს სოფლის მეუნეობას და ზოგადად ამ სექტორს. სწორედ სოფლის მეურნეობიდან მოიპოვება ჯანსაღი პროდუქტი და თუ სოფლის მეურნეობა გავითარებული და ძლიერია, რა თქმა უნდა მნიშვნელოვანია ჩვენი მომავალი თაობისთვის. მათი ჯნსაღი აღზრდისა და განვითარებისთვის. მადლობა მინდა გადავუხადო ორგანიზატორებს ამ ჯილდოსთვის, რადგან ეს ჩვენ მოტივაციას გვაძლევს გავაკეთოთ იმაზე მეტი ვიდრე შეგვიძლია. აღსანიშნავია ისიც, რომ ეს არ იყო მხოლოდ ღონისძიება, არამედ იყო მთელი სანახაობა, რომელიც საბოლოოდ არაჩვეულებრივად დასრულდა. დიდი სიამოვნება მივიღეთ საღამოზე დასწრებით და უამრავი რამ გავიგეთ  სხვა ბრენდების  შესახებ".                                                     

 

ნომინაცია: ,,რეპუტაცია და ნდობა’’

 

6. ქართული ცეკვის კომპანია „შავლეგო“

7. სასტუმრო ,,აივანი“

8. ესთეტიკური მედიცინის ცენტრი ,,დერმა“

9. კლინიკა „ინოვა“

10. გადაცემა „პულსი“

11. ანსამბლი „შვიდკაცა“

12. საერთაშორისო გადაზიდვების კომპანია „გრინვეი ლოჯისტიკი“

13. სასტუმრო კომპლექსი „საირმე რეზორტი“

14. სამშენებლო კომპანია ,,იუნიქს დეველოპმენტი“

15. „ბაბილო ჯგუფი“

16. კომპანია „არგ გრუპი“

17. დიზაინერი მანანა მანია

ცეკვის კომპანია ,,შავლეგოს,, წარმომადგენელი ბატონი დავით ბოხუა პროექტს შემდეგნაირად აფასებს :

"ნომინაცია „ლიდერი“ჩვენ ღირსეულად დავიმსახურეთ ეს წარმატებული ნომინაციაა ჩვენს სფეროში. ვინაიდან ბავშვებს ეხება ეს საკითხი მნივნელოვანია ნდობა რეპუტაციის ნომინაციაში გამარჯვება. ეს კიდევ ერთხელ ამტკიცებს იმას, რომ გამოცდილი პედაგოგების მიერ არის ანსამბლი ჩამოყალიბებული და მზადი განვითარების ნაბიჯებს დგამს ყოველდღიურად. კიდევ ერთხელ მინდა ქალბატონ მანანას დდი მადლობა გადავუხადო ამ ღონისძიებისთვს და იმისთვის, რომ დაგვაფასა. ეს არ არის მხოლოდ ანსამბლ „შავლეგოს“ დაფასება არამედ ქართული ტრადიციისა და ისტორიის პატივისცემას გულისხმობს". 

  სასტუმროს აივანის მეპატრონე ქალბატონი ციცინო ფუტკარაძე : "ყველაფერი ლამაზი იყო. ძალიან ბევრ დაჯილდოებაში მივიღე მონაწილეობა წლის ბოლოს, თუმცა რაც ქართული ბრენდის დღეზე ვნახე და განვიცადე, მსგავსი არასოდეს განმიცდია. ვარ ძალიან ამაყი ამ ჯილდოს ფლობით და კიდევ ერთხელ მინდა მანანა გეგიძეს მადლობა გადავუხადო არაჩვეულებრივი ღონისძიების მოწყობისთვის".                                                      თიკო დაბრუნდაშვილი :"ეს იყო ტრადიციულად არაჩვეულებრივი საღამო. იდეალურად ორგანიზებული და საოცარად ესთეტიკური. ჩემთან ერთად იმყოფებოდნენ სხვა ექიმებიც და სხვათა შორის, თითოეულმა მათგანმა აღნიშნა, რომ საქართველოში იშვიათია მსგავსი ტიპის ღონისძიებები, რომლებიც ასე კარგად არის ორგანიზებული და ტარდება ყველანაირი ხარვეზის გარეშე. ამავდროულად მას ყავს ავტორიტეტული და საკმაოდ ცნობადი სტუმრები. საოცარი შთაბეჭდილება დაგვრჩა თითონ დაჯილდოების ცერემონიალიდან და ასევე მუსიკალური ნომრებიდან. არ შემიძლია არ აღვნიშნო ბრენდ პერსონა, რომელმაც ყველა მოლოდინს გადააჭარბა. "   

  ბატონი გოჩა ჩუტკერაშვილი: "ძალიან კარგად ორგანიზებული ღონისძიება იყო. საქართველში საჭიროა ასეთი ღონისძიებები, რადგან მხოლოდ ცუდიას ძახილი არც ისე სასიამოვნოა. უნდა წაახალისო ადამიანი, რომ გააკეთოს მეტი. ამიტომ, ეს დაჯილდოება საკმაოდ დიდი სტიმულის მომცემია ყველა კომპანიისთვის".

 

 

 

18. ღვინის კომპანია ,,თელავის ღვინის მარანი“

19. ფარმაცევტული კომპანია „პეესპე ჯგუფი“

20. ,,ნატალია კვანტალიანის სისხლის ბანკი“

21. პალიტრა მედია ჰოლდინგი

22. კლინიკა ,,ენმედიცი“

23. რადიოჰოლდინგ ,,ფორტუნას” ბრენდისათვის ,,ოქროს ტალღა”

24. „გაგუას კლინიკა“

25. სილამაზის სალონების ქსელი „ნატალი“

26. ქართული ლუდის კომპანია „ზედაზენი“

ბატონი დავით გაგუა: "ძალიან მნიშვნელოვანი საღამო იყო. ჩვენთვის ძალიან დიდი პასუხისმგებლობაა და მადლობელი ვართ ამ ჯილოსთვის. ზედაზენის წარმომადგენლი ბატონი მიხეილ ქურდაძე:- მნიშვნელოვანია მსგავსი ტიპის ღონისძიებები კომპანიებისთვის რადგან ეს უქმნის მათ მოტივაციას მომავლისთვის, რომ იყვნენ იმაზე უკეთესები ვიდრე ახლა  არიან".

 

ნომინაცია „წარმატებული ტელეპროექტი“

 

27. გადაცემა „რა დროს ძილია?!“

28. მუსიკალური შოუ „მხოლოდ ქართული“

29. რეგიონალური, აჭარის ტელევიზიის გადაცემა ,,დილის ტალღა“.                                                         

ოლგა ბაბლუანი: "დღეს შეგვიძლია ქართული პროდუქცია შევქმნათ, და ეს იყოს მაყურებლისთვის გათვლილი, მედია სივრციდან თუ სხვა სფეროდან.დიდი მადლობა პროექტის ორგანიზატორებს, ამ საინტერესო, მნიშვნელოვანი პროექტის შექმნისთვის".

 

ნომინაცია „ისტორიული ბრენდი“

 

30. ,,ცისფერი ტრიო’’

31. მოზარდ მაყურებელთა თეატრი

დიმა ხვთისიაშვილი: "ამ ღონისძიებას დიდი მნიშვნელობა ჰქონდა იმ თვალსაზრისით, რომ ჩვენ ვემსახურებით მომავალ თაობას და როდესაც მომავალი თაობის მომსახურენი არიან ისტორიულ ბრენდად წარმოდგენილი ეს არაჩვეულებრივი გრძნობაა. პროფილის ორგანიზატორობაში არის წარმოდგენილი ის, რომ ჩვენ ვართ მომავალზე ორიენტირებული და ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი".

ბრენდ-პერსონა

32. ელდარ შენგელაია

 

ასევე დაჯილდოვდნენ :

33. თამარ ფხაკაძე მულტიმედიური ჟურნალისტიკის განვითარებაში შეტანილი წვლილისთვის“

34. სპორტული რადიო „ჯაკოს“ გადაცემა „წახნაგები ევა ბაბალაშვილთან ერთად“

35. საერთაშორისო პროექტი ,,წარმატებული ემიგრანტი ქალები“.                                                                     

ქალბატონი თამარ ფხაკაძე: "ჩემთვის ძალიან საინტერესო იყო  ღონიძიება. დიდი მადლობა ქართული ბრენდის დღეს, რომ ყოველთვის თვალს ადევნებს პრაიმტაიმის მიშაობას და წელსაც არ გამორჩენია ჩვენი მუშაობის ღვაწლი და ის ჯილდო, რომელიც "პრაიმ ტაიმმა" მიიღო ჩვენთვის არის ძალიან მნიშვნელოვანი და ღირებული, რადგან ჩვენ ვქმნით ახალ სინამდვილეს ქართულ მედია სივრცეში, რასაც ქვია მულტიმედია ქრთულ ჟურნაი"სტიკაში და ამის დაფასება და აღნიშვნა იყო ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანი".   

 

რაც შეეხება პროექტის ორგანიზატორსა და სულის ჩამდგმელ ქალბატონ მანანა გეგიძეს, ის სიამაყით აღნიშნავს: "ქართული ბრენდის დღე“ უკვე 15 წელია არსებობს, რაც მთელი ეპოქაა. მასზე სხვადასხვა თაობები გაიზარდნენ და ეს ჩვენთვის ძალიან დიდი ბედნიერებაა. „ქართული ბრენდის დღე“ თავისი არსით, შინაარსით ყოველთვის განსხვავებულია, იზრდება და ვითარდება.  ბუნებრივია, ის არა მარტო ბიზნესის, არამედ მთლიანად ჩვენი ქვეყნის ერთგვარი მაჯისცემაა. ჩვენ წლის ბოლოს ყველა მოვლენას ავსახავთ, რაც კი საქართველოს შოუ-ბიზნესში, კულტურულ ცხოვრებაში, მეცნიერებასა და რაც მთავარია, ბიზნესში ხდება."

03 იან 2019